فیلمبرداری عروسی با هلی شات | ثبت بهترین تصاویر هوایی عروسی

امروزه اکثر عروس و داماد ها میخواهند عروسی فرمالیته ای داشته باشند اگر شما هم به دنبال فیلمبرداری خاصی از مراسم خود هستید حتما هلی شات را بخاطر داشته باشید زیرا منظره ها و زیبایی های اطراف تالار را به خوبی جلوه می‌دهد و اینکه برای جذاب شدن کلیپ باغ عروسی بسیار کاربردی است.فیلمبرداری عروسی با هلی شات تازگی خاصی برای اکثر جوان ها دارد اما حواستان باشد از قبل مکانی زیبا و مورد پسند را برای اینکار انتخاب کنید.

فیلمبرداری عروسی با هلی شات | ثبت بهترین تصاویر هوایی عروسی

انجام فیلمبرداری عروسی با هلی شات

انجام فیلمبرداری عروسی با هلی شات

انجام فیلمبرداری عروسی با هلی شات توسط اپراتور متخصص آن و کنترلر انجام میشود. معمولا قیمت اجاره هلی شات به همراه اپراتور آن در شهر ها متغیر است و نمیتوان نرخ مشخصی را برای آن تعیین کرد.

اگر میخواهید کلیپ عروسی شما جذاب و متفاوت باشد حتما فیلمبرداری با هلی شات را امتحان کنید و تجربه ای جدید برای خود رقم بزنید. نکته ای که در فیلمبرداری هلی شات بسیار حائز اهمیت می‌باشد این است که این نوع فیلمبرداری میدان دید وسیعی را پوشش می‌دهد لذا قبل از انجام فیلمبرداری اطمینان حاصل فرمایید که منظره ای ناخوشایند در محل فیلمبرداری نباشد تا فیلم شما خراب نشود.

کرین یا هلی شات برای فیلم عروسی

کرین یا هلی شات برای فیلم عروسی

یکی از سوالات که ممکن است ذهن شما را درگیر کرده باشد این است که کرین یا هلی شات چیست؟ باید گفت که دوربین کرین (camera crane)شامل یک بازوی بلند است که روی ستون وسط آن سکوی چرخدار وصل می باشد و به دوربین اجازه میدهد در سر دیگر بازو و روی بلندی قرار بگیرد و از زمین به ارتفاع حداقل2متری برسد، گفتنی است که کاربرد کرین بیشتر برای فیلمبرداری از صحنه هاست.

کرین(crane)واژه انگلیسی به معنی بالابر یا جرثقیل است اما کرین دوربین (camera crane) وسیله ای است شبیه الاکلنگ با این تفاوت که یک طرف آن بزرگ و طرف دیگر آن کوچک است که دوربین در انتهای بازوی بزرگ آن قرار میگیرد و در طرف بازوی کوچک وزنه ای برای ایجاد تعادل قرار میدهند و به راحتی فیلمبرداری انجام می شود . کرین وسیله ایست که به فیلمبرداران این امکان را میدهد که از زاویه ای بالا و متفاوت به فیلمبرداری بپردازند . این وسیله در کلیپ های عروسی خاص که فیلمبرداری از رقص و مهمانان از زاویه های بالا انجام میشود مورد استفاده قرار میگیرد.

عکاسی و فیلمبرداری فرمالیته عروسی

عکاسی و فیلمبرداری فرمالیته عروسی سوالی که ممکنه تو ذهنتون پیش بیاد اینه که فرمالیته عروسی چی هست در ادمه میخوام کامل توضیح بدم:

واژه فرمالیته در لغت به معنی ظاهرسازی است و عروسی فرمالیته همان عروسی تشریفاتی خودمان است چون با ظاهر سازی انجام میشود. یه معنای دقیق تر یعنی اینکه شما قبل از مراسم اصلی خود به آرایشگاه و آتلیه می‌روید و عکسهای خودتان را می‌گیرید تا در روز عروسی خسته و آزرده نشوید، شما با اینکار میتوانید در روز عروسی بسیار متفاوت تر از قبل باشید.

یکی از دلایل انتخاب عروسی فرمالیته این می‌باشد که عروس و داماد ها در روز عروسی خود با مشکلات زیادی مواجه هستند که این مشکلات ممکن است در روند عکسبرداری و فیلمبرداری از مجلس اختلال ایجاد کند و به همین دلیل نتوان خاطرات را به خوبی ثبت کرد. پس یکی از خوبی های فیلمبرداری فرمالیته ابن می‌باشد که شما راحت و بدون دلواپسی عکس هایتان را می‌گیرید و همزمان میتوانید هر گونه ایده ای که دارید نیز در روند کار انجام دهید.

هزینه فیلمبرداری و عکاسی عروسی در سال 98

هزینه فیلمبرداری و عکاسی عروسی در سال 98 هزینه فیلمبرداری و عکاسی عروسی به عوامل متعددی وابسته به گونه ای که تغییر در هرکدام از این عوامل باعث ایجاد تغییر در هزینه فیلمبرداری می‌شود و نمیتوان نرخ مشخصی را برای آن تعیین کرد. اما با این حال فروشندگان معتبری برای کسب رضایت مشتریان خود توانسته اند که هزینه اینکار را در محدوده ای ارزان ثابت نگه دارند.

هزینه آتلیه عکاسی عروسی در سال 98 نسبت به سال 97تغییر زیادی نداشته پس اگر میخواهید به دنبال آتلیه عروسی شیک و خاص باشید اسامی آنها را در نت پیدا کرده و قیمت ها و نمونه کارهایشان را ببینید. اکثر آتلیه های مدرن دارای باغ برای فیلمبرداری و فرمالیته نشان دادن آن هستند

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: سمیه پورمنفرد

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02122232477

phone icon شماره تماس: 09106697922

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

phone icon شماره تماس: 09123052782

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: simapm@

instagram icon اینستاگرام: 30enstudio@

email icon ایمیل: monfaredsupcomp@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما