فیلمبرداری کلیپ اسپرت | استودیو عکاسی عروس و داماد

در دوره ای قرار داریم که با توجه به شرایط سخت زندگی، افراد دوست دارند لحظات شاد و لذت بخشی را در کنار هم برای خود رقم بزنند تا بتوانند بعد از گذشت سال ها نیز در هر زمان با یاد آوری آن لحظات، کام زندگی خود را شیرین تر کنند. یکی از این لحظات ماندگار برای هر شخص،  می تواند جشن عروسی او باشد. عروس و داماد ها در جشن ازدواجشان، بیشتر از هر کس دیگر، می خواهند برای مراسم عروسیشان سنگ تمام بگذارند. به همین دلیل می کوشند که با فیلم برداری و عکاسی از جشن ازدواجشان، این لحظه های شیرین را برای خود ثبت و ضبظ می کنند. یک استودیو عکاسی عروس و داماد می تواند کار زوج های جوان را راحت تر کند. نوعی فیلمبرداری که امروز بسیار باب شده است، فیلمبرداری کلیپ اسپرت می باشد. که یک فیلم کوتاه صوتی تصویری با صحنه های از قبل فیلم نامه نویسی شده است که بازیگران آن عروس و داماد می باشند و تجهیزاتی که برای تهیه آن، نیاز است می تواند یک دوربین و یک چهارپایه باشد.

مواردی که لازم است برای ساخت کلیپ اسپرت عروس رعایت کرد در ابتدا نوشتن یک فیلمنامه خوب  سپس انتخاب مکان مناسب که با توجه به هر فصل سال می تواند متغیر باشد و همچنین انتخاب یک موزیکی که برای زوج، بیانگر خاطرات مشترک باشد نیز می تواند به زیبایی هر چه بیشتر کلیپ، بیفزاید.

فیلمبرداری کلیپ اسپرت | استودیو عکاسی عروس و داماد

آتلیه عکاسی تخصصی عروس و داماد

آتلیه عکاسی تخصصی عروس و دامادآتلیه عکاسی تخصصی عروس و داماد، با کادری مجرب از عکاسان و فیلم برداران خانم و آقا و متخصصات نرم افزار های ویژه تولید و ساخت کلیپ و همچنین با ارائه امکاناتی همچون پکیج عقد و نامزدی،  پکیج عروسی و آتلیه های زیبا جهت فیلم براری و عکاسی متناسب با فصول سال به ساخت انواع کلیپ اسپرت زمستانی، بهاری، و کلیپ اسپرت عاشقانه و از این قبیل، می پردازد.  

هزینه کلیپ اسپرت عروسی

هزینه کلیپ اسپرت عروسیهزینه کلیپ اسپرت عروسی به عوامل زیادی بستگی دارد:

  1. هزینه فیلمنامه نویسی و کار گردانی و مدیریت صحنه ها
  2. هزینه فیلمبرداری از صحنه ها در لوکیشن های مختلف
  3. هزینه و قیمت عکاسی عروس و داماد
  4. مدت زمانی که برای هر کلیپ تعیین می شود
  5. هزینه های ادیت و افکت گذاری و …

که بعد از بررسی همه این هزینه ها یک قیمت نهایی بدست می آید که آتلیه عکاسی، در قبال خدمات خود از مشتریانشان اخذ می کنند.

فیلمبرداری کلیپ عروسی با هلی شات

فیلمبرداری کلیپ عروسی با هلی شاتیکی از جذاب ترین نوع فیلم برداری که می توان برای ساخت کلیپ مراسمات عروسی و ازدواج انجام مورد استفاده قرار گیرد، فیلمبرداری کلیپ عروسی با هلی شات است. فیلم برداری هلی شات در فارسی به معنای فیلم برداری هوایی ست یا به تعبیری زیباتر، می توان گفت نوعی فیلم برداری از زاویه دید آسمان می باشد.

عروس و دامادهایی که مراسم ازدواجشان در باغ یا ساحل دریا می باشد می توانند با انتخاب این نوع فیلم برداری، کلیپ عروسی خود را با زیبایی خیره کننده ای تهیه کنند. تصایر هوایی و پدیدار شدن فضای اطراف، با حضور عروس و داماد،  می تواند جلوه ویژ ای را به صحنه های فیلم برداری در کلیپ عروسی بدهد.

انجام فیلمبرداری عروسی با تجهیزات کامل

انجام فیلمبرداری عروسی با تجهیزات کاملاغلب آتلیه های عروس و داماد، تخصص ویژه ای در انجام فیلم برداری عروسی با تجهیزات کامل دارند، که استفاده از بروز ترین دوربین های فیلم برداری و عکاسی و تخصص کادر آتلیه در کار با نرم افزارهای مختلف کامپیوتری،  موجب هر چه بیشتر شدن کیفیت کار آن ها می شود، در کنار تجهیزات عکاسی و فیلم برداری، ذوق و سلیقه و خلاقیت فیلم برداران و عکاسانی که در این آتلیه ها فعالیت می کنند می تواند عاملی مهم برای جذب مشتریانی باشد که برای فیلم عروسی خود حساسیت ویژه ای به خرج می دهند، این افراد می توانند کار خود را به این گونه آتلیه ها بسپارند تا خیالشان از هر جهت آسوده باشد.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: سمیه پورمنفرد

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02122232477

phone icon شماره تماس: 09106697922

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

phone icon شماره تماس: 09123052782

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: simapm@

instagram icon اینستاگرام: 30enstudio@

email icon ایمیل: monfaredsupcomp@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما